inte kunnat blogga pga blogg.se varit segt!

Ni har förklaringen där uppe, eftersom jag inte har bloggat på nästan hela veckan :( I måndags red jag neffe gick bra han krökte på nacken och var allmänt duktig. :) På tisdagen hände inte så mycket jag var i skolan och var i gården med kompisar!

I onsdags så gick jag i skolan först och sen till gården och sen till stallet, pratade med pilla lite och var där med michelle och johanna. Pysslade om dom nya hästarna. ;)
 Idag var jag bara i skolan och gården rätt så chill vecka!

Tills man kommer till fredag imorgon alltså, 2 prov och sen ska danni slagga. :)

Helgensplaner ser ut såhär: Lördag: åka till stallet med mamma! :D & åka till hööks eller ngn hästaffär.
Söndag: Stallet & hööks

Jag och mormor ska åka till hööks och köpa 1 hästtäcke och 2 fleesetäcken + lite borstar och shampon till dom nya hästarna :D
Undrar vad alla andra ska köpa till dom? :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0