ni har 70 läsare inte 1 miljon

Asså jag stör mig på bloggar som tror att dom har 1 miljon läsare men som bara har runt 60-70 läsare per dag, som tror att dom har egna företag och egna kollektioner och är med i tvn varje dag. Man ba in my ass! Ni kanske är  med i skoltidningen nån gång, nej men typ så sluta fucking tro att ni är stora!!!
 
Det finns fett många småbloggar som tror att dom är något och tror att dom är stora, asså ni är fett små! 
Och om man ska göra egen kollektion så kostar det mycket pengar, inte så jävla smart att göra en kollektion om man inte ens har råd med ett par ridstrumpor. 
 
Så var tvungen att skriva ut detta, och det är inte bara jag som stör mig på sånt hära!!!!
 



Kommentarer
Julia W (TEAMRYTTARNA)

Naw, snacka om att skriva om saker som man själv inte har koll på vad man skriver om :) Avis bara för att du själv har en liten blogg, gulligt..

2012-12-19 @ 16:29:53
URL: http://teamryttarna.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0