tröttnat på riktigt

vet inte om jag orkar rida längre, kanske tar ett uppehåll tills i sommar, pallar inte ens åka till stallet. Vill inte ha min grupp längre, orkar inte rida och pallar inte va med i us. Ni kanske tror jag är lat, men det har blivit skit tråkigt, orkar inte ens tänka på stallet, när jag sitter och rider så tänker jag på när jag kommër hem ska jag vara med kompisar?! vad fuck har hänt.
 
Jag vet inte, kanske slutar helt?
en gammal bild på mig och walia, kommer sakna det lite..
 


Kommentarer
Becca <3

Vänta nån månad och kolla om det blir bättre tror du komma ångra dig om du gör de <3

2012-08-28 @ 20:10:26
Anonym

Kanske ska du pröva byta ridskola? Problemet är kanske att du känner aatt du inte utvecklas eller så....

2012-08-31 @ 12:07:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0