nya läsare! :)

Hej på er, ska göra en liten presentation hära! Så ni lär känna mig lite för har fått lite nya läsare :)
 
Jag heter josephine grönholm, ska börja sjuan. Är fett nervös! Ig barn i matte & no :( haha, är en liten bitch mot dom som är dumma och som jag inte gillar, haha. Men är faktigst snäll mot alla nästan :) Så ni behöver inte tro att jag är värsta farlig! :)
 
Jag rider på skutans gård i haninge, men ska få foderponny i augusti 2013. Så de blir najs! :D 4
Rider en fjording för det mesta som heter rajmik som jag tävlar och kom faktigst trea på honom i KM, fett glad haha. För dressyren gick bajs, och sen hoppningen rev alla eller ramlade av och de va bara jag och min ridlärare som kom felfria så jag kom på en andra plats :D Aja, rajmik är en sjukt fin fjording i sportmodell, han hoppar lite efterblivet, men han är endå duktig :D Har hoppat 90 cm på honom änn så länge. Tävlar lite Lc dressyr på honom, och ska starta en lb i höst. :) Rajmik är btw 18 år¨:)
Sen finns det en fjording som är oxå sportmodell fast lite kraftigare som heter bento, han är 11 år och är fortfarande lite galen, förut kunde han bara två allternativ i hans ridning och de va race eller halt. :) Nu har han lungnat sig lite, och han är jätte fin i dressyren, och skitrolig i terrängen för han blir så jäääävla pigg!! :D Så han är skitrolig, sen rider jag såklart andra hästar, men orkar inte skriva så mycket mera men det får räcka nu. :)
Om ni vill veta något mera så kommentera så svarar jag! :D
 
.
 
jag och bento :)
 
 
bild på mig och rajmik och när rajmik löshoppas. :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0