kommer aldrig sluta rida fjording så sluta säg det :)

Vill bara förklara lite i denna bloggen och jag kommer skriva vad fan jag vill om vem jag vill eller om vad jag vill. :)
 
Aja, vill bara berätta till er alla där ute som undrat att detta är mitt sista år på skutan och efter det så ska jag och mamma hyra fjording från taffsnäs. Okej min mamma ska självklart inte rida fjordingen haha, men vi kommer göra det för jag kommer inte växa mer än vad jag är nu. Och eftersom jag sett keto rida fjordingar om hon är 1 cm kortare än mig eller typ 5 mm och hon ser inte lång ut. Asså förr i tiden så var det människor på typ 2 meter som red fjordingar och vägde typ 300 kilo. :o
 
Sen så kommer jag självklart gå upp till storhäst när jag hittat en häst som är MIN typ ingens annans. :)
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0