jag älskar dig syster <3

jag älskar dig. Även fast det kanske inte märks ibland och vi bråkar ibland så älskar jag dig ändå, vad du en gör så kommer du va den personen jag kan berätta ALLT till. Du är den enda personen jag berättar allt allt allt till ingen annan i världen vet saker som du vet om mig och mitt liv, för jag litar på dig. De är liksom självklart för mig att säga allt till dig, för vi är som systrar, min allrabästavän. Även fast det finns någon som är helt fuckup som förändrar dig ibland så är du den bästa för mig. Okej, ska inte skriva värsta boken men med allt med denna text vill jag berätta för er alla haters & lovers att julia ketolainen är världensbästa bästavän!!!!!
 


Kommentarer
Julia

jag älskar dig, ord går inte att förklara, tack för allt älskling jag ska gottgöra dig på något sätt, bästaväön ♥♥♥

2012-08-22 @ 13:24:48
URL: http://ketolaiinen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0