godmorgon!

Godmorgon allihopa, satt alarmet på kl 9:25 idag men såklart så snoozade jag till kl 1. :) Har varit ute på en jogging
runda nyss runt brandbergen, fett stolt haha. Sämsta konditionen, när jag kom hem var jag fett svettig. Ska gå ner i vikt om ni undrar + få bättre kondition. :D
 
Nu ska jag iallafall iväg och möta julia och edyta, haha. Stressig morgon, nu blir det chillpill! :D
Förlåt att jag inte bloggat idag överhuvud taget och bloggningen kommer suga nu men ikväll kommer det mera inlägg! :D
btw så har jag inga bilder på datan förutom bilder från taffsnäs och runsten. Så här kommer en bild på mig och bento när vi bada i  sommras :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0