fuck er :)

tjenare bloggen, dagen har varit fett rolig faktigst :) Varit med boda,vasse,vlado,kaval,eddan,iman och några till. Asså omg såg en skit kattig kille som jag älskar 3 gånger idag hahahhah fett glad hahaha. Vet fett töntig jag är :) Aja har iallafall varit i ica nyss med boda haha och tydligen så är vi tvillingar nu haha, de va en tjej som trodde det och edyta sa det till hennes mamma haha, dellis.com. <3 Ska till stallet klockan halv fem tar en joggingtur ner haha, kommer få astma anfall när jag kommer utanför min port. nej men skämt åt sido. Tog faktigst med mig kameran ut och till skolan så ni får lite bilder sen. Hoppas jag får bento idag asså är fett taggad på att rida honom, saknar hans rygg fett mkt. Aja ska till stallet typ nu istället. Seees <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0