chill dag igår

Tjenare bloggen, var på us möte igår, och sen träffades jag julia och edyta vid centrum och tog bussen till haninge centrum. :) Vi gick runt där lite, hade med mig 900, fanns faktigst saker jag ville ha men inte sådära skiiiitmycket. :(
 
Aja köpte iallafall
 -väska, 150
- Underkläder, lindex
- 1 par svarta jeans, cubus 199
- 1 kofta, bikbok 400
 - donken såklart <3
- slush.
 
typ de, ville köpa lite smycken oxå osv :(
 
men nu ska jag ut med eddan och julia igen haha, standaaaard.
 
Kanske åker till ung08 ikväll, eller imorron. :)
saknar 2010 så fkng mycket :( och mitt hååååååååååååår!
 
 
puss!
 
 


Kommentarer
Anonym

Varför blev du ledare för en grupp på skutan? :)

2012-08-16 @ 18:50:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0