torsdag

Hej mina kära läsare! :)
Vaknade idag vid sju, men snoozade till tjugo över. Klädde på mig och borstade tänderna + håret och åt frukost. Gick till skolan sen, och den här dagen har gått snabbt, var i gården efter skolan och hade tjejsnack. Gick hem vid fem och har ätit och chillat.
Imorgon ska jag rida rajmik och ska träna på formen och att sitta ner i hans trav haha! Och att öka & minska traven då det är i pogrammet och så ska jag självklart rida igenom pogrammet 1 gång så att han ej tröttnar! Då han ska gå med mig och celina i samma klass = samma pogramm. :)
Emma ska fota mig och rajraj på tävlingen och Julia w imorgon när jag rider så ni får filmer och bilder! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0