rajmik & valborg

Tjeeeeeeeeeenare ! :D
Har ridit rajmik och julia red bakom mig på dalme, red på bilvägen mot vägen till brandbergen så svängde vi upp och red på typ svartbäcksvägen elller något, travade och galopperade där, sen red vi på bilvägen till tyresta by och vid tyresta travade vi och galopperade vi på deras grusvägar, så var det en liten äng och en stensak så vi fick hoppa över den, så jag skulle göra det på rajmik och han sticker i full galopp och bockar och kickar, höll på att flyga hehe.. :) Men satt kvar och hoppade, kuuuuuuuuuul! Sen red vi hem i Trav, galopp och skritt. :)
Nu är jag hemma, har solat och bytt kläder har huvudvärk :( Men ska ut sen med juliorna och sen blir det stallet, ska stå i cafeterian med keto o westa :)
åh, fan vad jag saknar oss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0