rajmik <3

Jag älskar dig
Jag ska kämpa för bara dig
Så att det kan vara vi för alltid
i sommar kommer det vara vi
Men sen? ska det sluta?
Denna mardröm ska jag
inte låta bli en verklighet

Jag har annonserat på alla hästsidor och forum om sommarjobb
bara för att få ha dig. Tack för allt du gör för mig, utan dig skulle jag
aldrig kommit så långt som nu.

Jag har sagt till mina vänner att jag inte älskat dig utan bara gillat dig
Men dom här 9 månaderna med dig så har jag börjat älska dig mer och mer
Och jag har nu insett att du gör så mycket för mig, och jag vill bara tacka dig för allt.

Du betyder nog mest i mitt liv just nu, och mormor och mamma. Tack för att ni finns och jag ska göra
ALLT för att få in pengar. Kommer slita arslet av mig.

Älskar dig en än gång till <3




Kommentarer
Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Köp honom förhelvete joss

2012-04-21 @ 19:35:45
URL: http://teamryttarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0