dressyrtävling rajmik 21 april 2012

Hej! :)
Gick upp vid 07.00 och klädde på mig vita ridbyxor och strumpor,tröja och satt en fleesetröja över och mjukisar, hade redan packat allt, så vi åkte till stallet vid 08.00! Vi kom fram och hjälpte cassi lite, tog in rajmik och började borsta honom, sköljde av benen för dom var jätte leriga, kratsade hovarna och sadlade och tränsade åt celina medans hon bytte om. Hon tog över honom och jag gick in och bytte om. Kollade på när hon red fram och tävlade.
Tog över honom, hoppade upp på stora volten och skrittade på långa tyglar i 3 varv, kortade dom och började jobba honom, travade lite gjorde volter, bytte varv osv, red lätt och satt ner. Galopperade lite i båda varven och gjorde halter.
Så var de min tur att gå ner till lilla volten, tänkte pogrammet i mitt huvud och red in, travade och satt ner tills hon visslade och jag red pogrammet, jag bara red utan att tänka. Omg, trodde jag hade ridit fel efter. Men jag placerade mig som fyra och var den enda från skutan som placerade mig. Taggar till KM dressyren nu alltså! :)
Bilder kommer senare!
bloppis kommer ikväll :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0