upp imorgon tidigt..

Imorgon ska man upp vid sju, sen fixa snabbt. Sen går man ner i kylan låser upp cykeln och cyklar till jw. Samt ligger i ett dike kanske, cyklade lite idag omg femtiofem år sen jag cyklade!

Höll på att ramla många gånger, blev skit rädd. HAHAHAHAH. Imorgon taggar kameran med mami till stallet, mami = mig. Ska ta in rajmik, ställa han i stallgången sen borsta igenom honom, fixa och mysa och fota.

Sen ska jag smörja hans saker, och sätta på mitt vita shabrak och prova om de sitter på rundisen, host.
Sen ska jag fråga pilla om jag får ta ut han i skogen på en liten promenad, mys. <3 Ska gå till ett ställe, en liten gräsplätt och sitta där låta han beta och bara sitta och njuta & mysa.

Ni kanske tycker jag är störd, men ta fucking vara på den tiden ni har med hästarna!

Ska fortsätta med en sak nu, ladda in lite bilder sådära ni vet. Puss :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0