stalldag

Åkte till stallet vid elva med michelle och cassi, fotade rajmik i hagen och michelle och verona. Gick in i värmestugan, fick fika av pernilla :) Satt brevid michelle när hon körde goliat två varv runt högarna, värsta finingen! Ökade traven, fin körponny. Sen tog jag in rajmik från hagen in till stallet, gav han en tuss hö som han kunde tugga på medans jag fixade honom, gick ut utanför stallet och satt upp och sen red vi ut i skogen med michelle i täten sen ebba och sist jag. Red runt lite, och sen när vi skulle fatta första galoppen på uteritten så  ett galoppsprång sen bockbock avsaktning, haha. Sen galopperade vi på en sträcka, arbetade den lille fettisen :)

Imorgon kanske jag ska rida igenom honom barbacka på volten, om jag har pengar och får av cassi. :)


fin.se


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0