skutans gård

Var i stallet idag från tio till fem typ :) Red rajmik idag en halvtimma, skrittade fram i 5 min på långa tyglar kortade dom och började arbeta lite. Travade och arbetade, cassi fotade så bilder kommer imorgon. Tog några galoppsprång, och sen satt jag ner och ökade hans trav på jäkla mycket, han flög fram. Sen åt jag donken med fanny och cassi och cassisfamilj. Hjälpte två tjejer att fixa iordning deras hästar och höll lektion, skit söta. Dom ba '' jossan och fanny ni är så snälla så jag vill rida med er alltid '' Så dom kanske kommer imorgon, och imorgon kommer ebba och michelle och vi ska ut i skogen och ta bilder. Nya bilder, och kanske några bilder får komma till headern. Och ska ju ha en bild från pay and jumpen. Fotade rajmik lite i hagen, sen åkte jag hem med cassi och nu är jag hemma :)

tack cassi för att du fotade mig, och att jag får åka med dig varje dag hihi.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0