morgon

Godmorgon på er, Ska åka till stallet om en halvtimma. Så det som gäller för mig snart om några minuter är att sätta på mig lite mera kläder och borsta håret och tänderna. Ska läsa en blogg först och jag måste inte släpa med mig mat idag, hihi för har mat i stallet. HÖ OCH KRAFT! Nä, skoja bara. Har riktig människo mat. Imorgon efter skolan ska jag springa till en blombutik och köpa en ros och en chokladask till cassi. Hon har ju tagit körkortet, och varit awsome och skjusat hem mig och till stallet.  Idag blir det inte uppdatering, sorry. Juste, idag kommer ebba och fanny och kanske michelle, ska fota när fanny rider och sen ska vi kanske köra goliat och lovely om vi får. Sen ska vi fota våra hästar i hagen, behöver en bild på ebba och dalme.

Cya, upp och borsta håret nu.


Jag och sindarve brisk, 60cm foto therese back. www.eventful.blogg.se!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0