igår

Var i skolan, soft började gråta när vi kollade på E.T eller inte riktigt men aja. Gick till stallet sen, åkte hem med cassi och sen installersade jag och fixade med min nya mobil. Awsome. Idag blir det stallet oxå, ska till bussen strax men kan köra en liten helg planering så ni vet vad jag gör ifall jag inte bloggar. Då jag är upptagen hela tiden med hästar och läxor. Najs?

Lördag: Vakna, åka med cassi till stallet 07.30 höst fest. Ponnygalopp och sånt som löshoppning och mer.
Söndag: Vakna, åka till stallet 07.00 ta in rajmik, rida barbacka en timma för pilla.



Kommentarer
Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

Gud vad kul att du ha fått en ny! Vad är det för nånting! :D Och denna gång ska jag inte ta sönder den, hahahahahah.

2011-09-30 @ 07:59:18
URL: http://teamryttarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0