i just care about you

Hej på er alla fina. Var i skolan idag, sen vi kaosa som vanligt. Terroriserade jennifer sara och bella, sen sparka jag en boll på en kille haha sen jag springer med yasamin och hon ramlar i trappan. Bästa AHAHAHAHA. Sen vi hade hemkunskap och gjorde för tjocka muffins, men hallå man vill ju bli tjock mätt?! Sen åkte hem, jiddrade med mattias och santi. HAHA, sköna snubbar de! Sen satt jag och taliha på bussen och skämmde ut mattias, vi ba '' mattias kom, palla skämmas för sina systrar!' och allt. hahaha.

Nu ska jag snart om 25 min åka till skutan med två billys i handen och matteboken, tar med mig muffins till dom som hjälper i matten. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0