Godmorgon

Godmorgon på er! Vaknade av att rebecca ringde mig, så jag fick ADHD på henne. Men nu chattar vi på fb. Ska rida igenom rajmik idag barbacka, och arbeta lite i galoppen att han ska lyssna på mig och inte bocka.

 Som han gjorde igår många gånger, men alltså på volten sticker han om man inte håller in han lite. Och om man släpper efter så ligger man på marken istället för på hästryggen. Lite så hehe. Fast han är awsome och super snäll!

Iallafall, ska försöka få tag i cassi och hon svarar aldrig på sms, så jag ska väcka henne snart. Ska vara i stallet tills fyra och de blir ju najs. Kan åka hem och göra läxorna i td och såntdära ni vet. Hehe, har haft onsdag torsdag fredag och denna helg på mig att göra dom, men har inte orkat. Lat.se?

Man kan faktigst kalla mig lat, jag sitter och äter en glass och bloggar har nattlinne på mig och sitter i sängen.

Cya ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0