en fin rubrik som heter bertil

Gick upp vid halv sju, fixade mig och bloggade. Lite sånt man gör på morgonen, dock åt jag inte frukost. Åkte till stallet vid halv åtta, sen fixade vi lite i stallet och höade i hagarna. Och tog in ponnysarna så dom fick äta inne, så mysigt att se när mellory kommer i full galopp mot mig bakom ett berg när jag bara visslade lite. Super sööt, kärlek till han! Sen kom fanny och elin, yasamin och thilda och jennifer. Sen åkte yasamin till donken och köpte en chees till mig, tack blatte ;) Åt och snackade med alla + amanda och celina och jennifer och elin hade åkt hem. Sen kom melinda och hannah, skitgulliga! :) Melinda hade ritat en täckning till mig, sötnos! Var lite med dom och fanny, var i hagen och så säger melina '' walia kan jag rida '' haha, och walia är 1.75. Och på täckningen hade hon ritat mellory fast hon kallar han melonen så hon ritade '' melonen '' och sen en melon brevid. Hade vattenkrig med amanda, men nu är jag hemma. :) Har ätit, badat och nu ska jag mysa i min säng och kolla på pajtaj.


<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0