cyklar iväg snart

Godmorgon på er! Ska börja blogga seriöst nu, har vaknat för en kvart sen och satt direkt på datan men så började den hålla på så stängde den och sen satt på. Men nu är det lungt i huset.

 Ska ju till stallet som sagt, har med mig två matlådor, mumi. Ska fixa lite med rajmik, ställa han i stallgången och riktigt borsta igenom hela han med alla borstar. Mysigt för han, eftersom de flesta säger inte alla som brukar rida stora ponnys och inte når riktigt upp kan inte borsta noga, så det blir ju bara najsbajs för han.

 Sen ska jag fråga pilla om jag kan ta ut han i skogen på en prommenad. Eftersom han har vila idag, imorgon så ska jag ju tävla han i pay and jump. Ska prova ut lite shabrak idag till han, har med mitt vita tills imorgon som jag ska prova.

Nu ska jag på toa, packa lite till och sen stickerjag till juliorna :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0