Bento

Red en fjording igår, skitfin. Red utan stigbyglar halva passet, gick bra i traven. Framåt och pernilla älskar min sits verkar det som haha, för hon säger på varje ridlektion hittills ' bra sits jossan, bra händer' Ja ni vet sånt, sen galopperade vi på en volt fick ju sitta och hålla in han, haha skitpigg sen mitt i allt bockade han skit högt så jag satt nästan på halsen och han ökade, roligt? nä. Igår bloggade jag inte för att jag var skit trött men kollade på idol och sommnade tidigt och sket i matteläxan. Inte bra, men aja. Satt och myste med rajmik i hagen oxå, finaste.

Nu ska jag in i duschen snabbt, sen drar jag till skolan.

rajmik jag älskar dig, du är finast. Okej? Vill inte att du lämmnar mig, för orkar inte sitta och gråta i flera månader till. Du är perfekt, ingen INGEN ska komma emellan oss okej. Du var bäst i söndags. Bäst över alla hästar. Lovar <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0