<3

Var på skutan idag, snackade med cassi och gjorde iordning borstarna till rajmik som han fick idag av mig.7

 Tränade fåren lite, sen gick jag in i hagen med jennifer och bella och cassi och hunden fanny, åt min bulle och drack upp läsken + maten fast åt ju den då men ja.

 Satt och snackade med pilla och juliorna medans pilla fixade klippet. Sen tömkörde hon honom och han sökte sig ner fint i skritt och trav.

Sen pratade jag med pilla om cafe på skutan och sen gav jag dalme godis, ohaa äter upp hela min hand :D

skutans gård inristat i hjärtat. <3

7
saknar dig tjockis <3


Kommentarer
Julia ( T E A M R Y T T A R N A )

Sv; gabriella min klasskompåis fotade med hennes kamera

2011-09-16 @ 20:04:34
URL: http://teamryttarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0