1. min bästavän.

Har fyra som står mig riktigt nära.


Emilie karlman.
Hon och jag har varit vänner i ett år och två månader, vi träffades på skutan när hon skulle vara med på någon fotokurs och jag gick runt och terroriserade henne. Men jag är stolt och glad över att jag gjorde det, för fick lära känna en underbar tjej. Hon är alltid glad och rolig, och tycker jag är rolig hihi. Hon är kung efter mig ok?! Kärlek t emilie <3


Ebba rickan.
Hon är en underbar människa, lika kaos som mig. Bebita hihi. Träffades för ett år och fyra månader sen, kärlek t henne. Hon är speciell, och underbar så äre bara ok?!

Julia ketolainen.
Vi är systrar, vi har kännt varandra i åtta år. Stor kärlek, och band. Älskar henne, hon är speciell underbar och är alltid glad och är som en anka.

Michelle sjö, har jag inte bild på i datan. Men hon är underbar, speciell. Kärlek t henne <3


dessa personer betyder mest för mig inom vänner. <3


Kommentarer
emilie

Jag älskar dig, din knasunge <3

2011-09-21 @ 21:51:38
URL: http://emiliekarlman.blogg.se/
Julia K ( T E A M R Y T T A R N A )

Jag älskar dig meeeeeeeeeest finaste! <3 :D

2011-09-22 @ 07:01:00
URL: http://teamryttarna.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0