ulrik

Igår efter stallet åkte jag till julia som ni vet, och så åkte vi till ulrik så börjar hon gråta alltså julia i bilen. HAHA, cute! Iallafall, sen ställde vi oss där och kollade på och så köpte hon en skiva och två konsärbiljetter och så fick hon autograf, så började jag asgarva och gråta av garv för att martin skriker '' KRAM JJULIA KRAAAAAAAAAM'' så rolig. Sen åkte vi hem, softade inne. Cyklade ute träffade hennes pappa, var med hennes lillesyrra och några kompisar till henne och gungar i en lekpark, så stukar jag båda min fötter, men menst på ena. Smart eller? Gick ut med mango hennes hund sen med dom och gick till centrum köpte coola, chips och choklad. Sen földe martin med mig till centrum, snäll.se :) Tack!
bild tagen med webcam (a


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0