Tillbaks in the blogg :D

I måndags red jag lydia, lite skänkelvikningar som gick awsome! Och ökad galop.p och samlad. Ridpasset gick alltså fett bra.
Idag var jag i skolan och har värsta huvudvärken, omg går inte att beskriva har skit ont. Efter skolan gick jag till haninge centrum och mötte mamma i bikbok. Fick hem två tights, mjukisar och två halsdukar. För bara 849! Fast vi fick rabatt så de gick på 579 typ. Sen åtke vi hem och nu är jag här och ska äta och göra lite matte tror jag. Eller dra till stallet med någon fin person? Annars är jag hemma och hittar på något mot min huvudverk. btw hade so prov idag skitjobbigt län. Fick ett poäng av typ 15.
asså om du var här nu..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0