spökövernattningen & dagen efter

Åkte dit med julia, lastade av alla saker och gick in i värmestugan och tog en sovplats mellan cassi och celina. Sen satt vi och chillade, betalade och allt såntdära och bäddade. Sen kollade vi på någon randomfilm som var läskig en gång, haha. Sen gick vi ut i stallet i mörkret då pilla hade satt ut höbalar som vi satt på, men blev skiträdd när vi kom in så jag tände lampan HAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA. Alla bara glodde på mig? Jag ba ouups.. Så hon berättade spökhistorier och sen gick alla ut i skogen och blev skrämda av spökena. Sen gick vi in och försökte sova, men de gick inte så jag och danni och elin va uppe tills tre och pratade och fnissa.
Sen på morgonen vaknade vi, åt frukost och så red jag alegro en timma han gick bra. Lite seg, men de skulle gå bättre om inte alla satt och glodde på mig haha, kände mig som en nybörjare. Och blir stressad.se fast palla skylla på de. Men galopperade i båda varven och han var FETT seg ibland, men han är endå fin skrutten. <3
Bara så alla vet dissar jag INTE  rajmik, utan tycker alegro behöver kärlek för ingen förutom danni gillar han och pysslar med han eller så. Hihi, btw han är awsome när man är själv med honom sötnosis.

Sen var jag kvar med danni och amanda tills fem typ, åkte hem och duschade. Nu ska jag till bussen hejdåå.
Sen drar jag till stallet idag efter skolan med julia. :)
Jag saknar dig finaste <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0