neffe <3

Var i skolan igår, vid kvart över elva komer jw till mitt klassrum och vi går upp till bussen. Åker till stallet, byter om till ridkläder och tar in neffe och hon listek. Vi borstar och fixar dom i cirka en timma. Sen red vi ut, jag red i mitten julia bakom och pilla först. Vi red lite i skogen och så hoppar neffe in i ett träd först så jag börjar blöda på handen och sen in i buskar och jag venne vad. Så då börjar jag småblöda på knät haha, efterbliven ponnyskrutt :D
Sen red vi på volten i skritt trav och galopp, travade över bommar i båda varven. Och de var skitroligt. På måndag ska jag ha neffe på ridlektionen, för att jag ska hjälpa till att sätta igång dom. :)
Senare på kvällen var jag hos juliaw på tjejmiddag, roligt! Nu ska jag snart ut till bilen och åka till stallet och kolla på tävlingarna i dressyr.  Och när jag kommer hem från stallet ska jag köpa lösnaglar, najsigt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0