lär er snälla.

Är lite småirriterad på vissa ryttare, som säger att man sitter och sågar hästen när man arbetar den? Och vissa kan inte arbeta hästarna i form som sitter på läktaren och kommenterar sånt. Det är en sak jag irriterar mig på. Sen när man rider lektion för någon ridlärare så sitter det nästan alltid någon på läktaren eller vid staketet som sitter och kommenterar ens sits, drar i munnen osv. Men fuck er, gör det bättre då. Kom in på en tävlingsbana, rid bättre på era hästar så ska jag sitte där nästa gång och kommentera '' ieu hon har så jävla ful kavaj, kolla hon drar i hästen mot hindret, hon gör skänkelvikning fel' sluta med det, nästa gång någon säger något till MIG kommer jag be den personen sitta upp själv och få ner hästen, bättre så ska jag sitta där och säga, ner med hälarna du sitter som en kråka din åsna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0