hemma hos julia

Är hemma hos julia nu, har precis duschat och de var skönt. Nu duschar julia, så passade på att blogga nu hihi. Red rajmik idag en halvtimma, barbacka. Mycket skritt och trav då man inte hinner galoppera mycket om man ska rida fram han ordentligt. Men han var fin i slutet, tog två galopper. Och det blev lite bock. :D Men de får man tåla.
Tog upp han till stallet sen, och gav han betfor och alla småponnysar + klippet och walia. Sen släppte jag ut honom hade såklart fixat honom och sådära.
Flumpum i soffan, sen åkte jag hem till julia med henne. Ska till en '' konsär'' eller aa med julia och hennes mamma vid halv tre, eller vi åker nog vid halv två eller kvart i två. Naajs! :)
Ska göra lite tidinställa tills ikväll och imorgon, eftersom jag glömmer att blogga ibland. Imorgon ska jag oxå rida lektion, så de blir ju roligt.
älskar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0