godmorgon på alla :)

Tänkte slänga in ett litet inlägg nu innan jag åker iväg till stallet och rider. Har sovit tills nio cirka eller gick upp lite tidigare och satt vid datan men planerade att sova tills nio hah. Men ska rida gulliver idag, och ska köra tempoväxlingar och blåbärsdressyr som lite uppvärmning. Sen ska jag ha lite galopparbete och ska rida i totalt en timma. Och jag hoppas att han är lite pigg idag elller överpigg för orkar inte att arbeta en häst som är en segråtta idag. Men kommer inte ha någon outfit, har bruna ridbyxor, ridstrumpor och en svart jacka så jag kan kolla mobilen och sånt. Men ska gå och ringa min mormor och fixa mig så kanske jag åker till stallet lite tidigare änn planerat. :)
en gång då man satt på bentos rygg :p


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0