GÄSTBLOGGARE, DEN BÄSTA

Tjena på er! :D
Emilie här, jauu. Jag tror att dom flesta av er vet vem jag är, då jag nämns GANSKA så ofta på den här bloggen. Idag så frired jag tillsammans med Jossan. Jag red Gulliver och hon red Dalme! :D Förresten, Jossan är fett flummig att rida med, hahahah! Först så red hon Dalme med sadel och då hade vi två värsta ärevarvet och typ raceade runt med varandra, sen tog hon av sadeln och då gjorde hon en massa roliga saker. Satte sig på hans rumpa och sen red hon utan händer och sen skulle hon typ göra jorden runt i skritt men hon ramlade av, hahaha xD Aja, det såg roligare ut än vad det låter, kanske. För mig gick det sådär! Han var stel i munnen och lite jobbig att jobba med, men tempot på honom var perfekt! ;) Han var jättemycket framåt och ville galoppera mycket också, efter mitt och Jossans lilla "ärevarv".. :p Jag har iallafall anmält mig i LC:1 på Gulle nu på lördag :D :D Är fett taggad, ska träna programmet flera timmar om dagen så det sitter i skallen.. :) Aja, kanske en konstig gästbloggning för vissa av er men Jossan bloggar ju aldrig ellerhur? Hon är fett seeg påre'.

Pusspusspuss!

ÄLSKAR DIG MEST JOSSAN, GLÖM ALDRIG DET LILLESYSTER! ♥


BÄÄÄÄÄÄSTA! ♥♥

KOLLA IN MIN BLOGG OCKSÅ:
HÄR!

/ Emilie



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0