Sista dagen på hoppkursen + mormor

Åkte till stallet vid sju, satt och flummade. Gick till stallet vid halv nio och fixade rajmik alltså av med utetäcket borsta med alla borstar fixa i öronen sadla och sånt. Samma outfit som igår. Och vi fixade dom snygga för att vi skulle bli fotograferade. Vi ledde dom runt jordis och sen satt upp.

Skrittade lite, travade på långa tyglar kortade dom satt ned och arbetade lite form. Sen red vi över bommar och sen över ett kryss och sen ett räcke, så höjde hon till cirka 60 för mig på räcket och så snubblade han typ och bocka så jag ramlade av. Men de gick bra, upp igen och kom på några gånger. Sen körde vi en kombination så fick jag göra sist och medans jag väntade jag ba'' wtf gick det så dåligt så att jag inte ska få hoppa?'' fast hon skulle bara höja till 80 till mig bara. Och de gick bra förutom att jag ska träna på eftergiften.

Sen körde vi en bana som bestod av, kryss räcke trippelbar och kryss. Men det gick bra, fast brev chok rädd när hon längre krysset och höjde det till mig. Ohaa visste inte om rajraj skulle komma över xD Men det gjorde han. Fick hoppa den cirka tre gånger för eftergiften skulle fram, och de gick bäst i slutet. Sen tog jag av sadeln och hoppade av satt den på staketet och satt på fleestäcke \ svettäcke.

Flummade lite och åt lunch, och dagen gick åt stallet och va med kompisar.

Åkte hem till mormor åt dära, softa lite och sådära.

Laddar upp bilderna i andra inlägget




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0