awsome

Åkte till stallet vid åtta imorse, lite chill fixade och sådära. Red ut på walia men vi red på en grusväg så fick hon flipp i galoppen så hon tvärstanna vid ett vattensak sen så bockar hon så jag nästan ramlar av, skitläskigt. Så hoppar hon in i buskarna och börjar stegra. Och jag menar då stegra, inte småresa sig. Och de var sjuuukt obehagligt! Men iallafall, bytte till bento då för ville inte rida henne iaf. Travade och galopperade bento, på hackamore då sanna hade han innan. Men efter de så red vi till stallet ochb sen så kom mormor och hämtade mig och michelle, vi åkte till handen och letade på BR leksaker efter saker tills imorgon. Och glitter hos frisören. Så det blir jätte bra! :D Är hos min mormor nu, och ska äta kött pommes och beasås! :D MUUUUUUUUMS!  Nu ska jag kolla in majas blogg! Så vi höres senare. Imorgon ska jag btw hoppa 50cm&70cm i omhoppning med klänning !!!!


Första tävlingen på rajraj <3



Kommentarer
nathalie

Var med i "Veckans Ekipage!"

Kolla in priserna, du får fler besökare! ;D



http://fotografennathalie.blogg.se/2011/november/vekans-ekipage-p.html#comment



* Länk till tävlingen, lycka till! :)

2011-11-04 @ 20:44:44
URL: http://fotografennathalie.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0