oh my träningsvääärk!

I måndags red jag rajmik och det gick super bra, han lyssnade bra och arbetade i lång form och det var ju snö och han hade lindor så han kände sig nog extra fin så han gick jätte fint och längde på steget. Galopperade lite i fältsits och han tyckte det var jätte roligt så han bockade och skuttade och drog. Sötis ;) <3

Senare på kvällen samma dag så red jag listek och han var JÄTTE ROLIG OCH JÄTTE PIGG. Jag och maja körde lite galopp kadriljj runt fyrkants'spåret. Och så körde jag LC:1 på honom och han var jätte duktig och lyssnade, fast han har lite problem med att bibehålla galoppen på en volt. Blir nog en tävling på honom i vår :)

Igår red jag dalme en timma barbacka och lite med sadeln men red igenom honom och han var pigg, gick på tygeln men han hade med bakbenen som tur är, haha. :) I galoppen ökade han fint och i traven oxå.

Idag red jag bento i skogen och på volten lite och i skogen red vi runt lite och hoppade några diken, han gick jätte fint i skogen och gick i form, HAPPYFACE. Sen på volten så gick han jätte fint i traven och ouff, är kär i honom, eller iallafall när han gör som man säger. :)

Och igår slaggade jag och amanda hos michelle, inte så mycket att berätta om det.

Men jag är jätte nöjd med alla ridpass, :)


Dalme :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0