Haninge centrum

Hej på er, vid kvart i elva så gick jag julia, rebeca och julias pappa och lillasyster till haninge centrum och köpte ett par svarta thigts från gina. Fast mamma köpte ett par till mig oxå. :D Sen gick vi till donken, åt där skitgott! Och där träffade vi emilie karlman och de var ju roligt, försökte haffa henne men de gick inte så bra. Buhu! Sen gick vi till h&m och träffade jw och danni dära. Och ikväll blir det kanske slagg hos danni. Sen kom julias mamma och vi åkte till port 73 kollade lite på lyckås, ingen rea :( Nu är vi hemma hos julia och gör ingenting. Eller jo,hon spelar och jag bloggar? soft. Imorgon drar jag till stallet för de blir ju roligt oxå, rider kanske någon fin ponny. HOOOOOOST rajmik :D
Men ska avsluta nu, cyyyaaaa <3
Shoo egooo.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0